Yeah, it's very Kafkaesque

Jag har luft under mina vingar. Luft över huvudet, fem meter luft. Lite luft under fötterna, en mindre levitation.

Jag åkte förbi tippen häromdagen och dumpade av Betapet, du vet den där senaste drogen som sinkade mig. Av någon mystisk anledning blev den snabbt ersatt av min trotjänare, gamle Ed, tidigare känd från TV.
Kvällens lagom doserade ranson: 1 solid relationsfilm som jag velat se det senaste halvåret - The Squid and The Whale, 4 nya avsnitt Entourage, 4 stycken lagom uppfrysta Päron Splitt (så där så att isen delikat smälter samman med vaniljglassen under det gröna täcket), 200 g Lantchips, 1 ask kärnfria vindruvor (19:90 på Strömmen), ingen middag.


Rockstjärnefasoner i miniformat. Där kom den. 2006-10-18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback