Gruppmöte goes berserk

It’s a song about man and machine. My uttrycker sitt missnöje och gnatar på gruppmedlemmarna. Anders & Jakob är seriösa som fan. Twist of Kane. Man & Machine! Assasin in stealth, lönnmördare. Gömmer sig i busken. Snart blir Mynkan ännu argare på oss, kallar honom Psychotron, hon är uppgiven. Vad betyder Bionic? Den här går ju att använda, ja jävlar du. En så kallad adapter. High tech! Säkerthetständstickor, längre och grövre stickor. Motherfucker, vi har tagit ert grupprum. Se vad bra att jag bredde ut mig. Analysera här nu då. Vad säger du om jag säger assasin in stealth? En lönnmördare i det fördolda. Han är en supersoldat. Människan vettu, människan, människan, och tekniken, tekniken.


Transhumanism. En så kallad übermänsch. Inte vet jag, Raymond, godspeed in whatever. Rena rama 2pac. Fy fan, Mynkan asså. Titta vad fint jag städar nu. Det här ska jag slänga ut när du börjat flumma. Jag vill ha en sån här dimmergrej. Anders imiterar elektriska ljud.
 

LIL’ JIM! Computer on board, förlovad i ett krig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback