En gratulation

En mycket speciell människa i mitt liv nådde en milstolpe i sitt liv igår - på självaste Halloween. Denna minst sagt underbara kvinna, steg oväntat in i mitt liv inte mindre än på den senaste nyårsaftonen. Hon tog mig bokstavligen med storm och kvar vid min sida det är hon. Nu väntar stora drömmar tillsammans, en mycket spännande utveckling där jag hoppas vi kan växa som människor. Vi tar jättekliv in i vuxenvärlden nu, men magkänslan säger att vi är redo - vi har ju trots allt varann att landa på. Märker du vilket privat inlägg detta blev, på gränsen till att det endast ska vara mellan dig och mig (och inte i offentlighetens rum på detta viset)...

Grattis på bemärkelsedagen älskling! GRATTIS! Jag önskar dig många fler födelsedagar med mig vid din sida (önsketänkande)...


I'm one hell of a happy camper med dig. Du gör mig lycklig.

Kommentarer
Postat av: olle

Hade varit kul om du uppmärksammade andra födelsedagar oxå ibland. Eller ringde lite mer... men vissa har lite mindre tid än andra till att göra sådant!

- Man ska alltid tala om vilka planer man har, innan det är försent!

2006-11-05 @ 11:36:06
Postat av: Annika

Fy fan vilket bra upplägg för mig att skriva något i stil med att "men ååh, Pekka, om jag bara vetat att det är så du känner"! Men jag är så tråkig idag, och stressad. Gaaah. Så vi tar det en annan gång, nästa år kanske.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback