Hooked 4 Life

Rubriken är ett s k overstatement och syftar på min nuvarande inställning till www.betapet.com. Hook it to my veins, pumpa mina ådror fulla med stimulerande hjärngympeceller - metadonbehandling nästa, alt. en billigare Ipren-kur. Alfapet på internet figurerar som denna veckas flyktiga fluga, och likaledes nästa veckas konstanta pain in my brain- fabrikör.

"Hooked 4 Life" pratade WE:s grundare Greger Hagelin mycket gott om i sitt sommarprogram på P1 tidigare i år.  Skateboarden var hans drog, betapet har blivit min (ungefär lika seriöst som mitt begär för tzatziki var en gång i tiden). Jag ger det max en vecka till...


How would you react to the term: Bad Taste? 2006-09-26

Kommentarer
Postat av: Julianelida

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback