Chomsky with dick jokes

Häromkvällen ryckte jag ut ett näshår. Indränkt i snor, tung som bly, hade rackarn vållat nysattacker som helt överrumplade kranen. Efter att på irrationellt manér ha 'svajjat' yppigt och 'touchat' näsväggarna dussintalet gånger, kunde jag inte behärska mig längre. Näsan rynkades det vildsint på och näsborrarna fladdrade. Ansiktet tappade fattningen. Jag fullständigt kreverade i en kavalkad av huvudsprängningar; följden av att försöka avvärja en gulgrön sprutlackering via 'klädnypegreppet' om näsan. Dö näshår, DÖ!

Det var vad jag trodde. Snopen blev jag när näshåret skulle ryckas ut och likt det där urvattnade tricket med en sidenscarf eller liknande som aldrig tycks ha en ände, var näshåret obscent långt. Det måste ha varit ett hjärnhår! Ett hårstrå som haft direktkontakt med hjärnan. Ja, tänka sig, så långt var det. Det kanske inte var snor den var indränkt i ändå?


Måste hämta andan. OS-final: höjdhopp. Stefan Holm rivde i första på 2.34. Mason, Rybakov och Silnov över. Holm i brygga, känns scenariot igen? 2.36... Holm river. Silnov över.

Bill Hicks. William Melvin Hicks. Ditt jävlar anamma får igång mig som inget annat. Bill Hicks har direktkontakt med min maggrop, epiga´strium. Kom igen Stefan!


# bill hicks "play from your fucking heart" (1961-1994)

Kommentarer
Postat av: superegot hank

undrar om kritan Homer hade i hjärnan var lika indränkt i... hjärnsubstans?

2008-08-19 @ 15:12:59
Postat av: Henrik Pekkari

Jag känner med Stefan, medalj var han värd i sista mästerskapet. Behållningen med att Silnov vann är den ryska nationalsången vid prispallen.



Olikt Hank att "skoja till det".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback