Inget nytt, bara gammalt

Det som fran borjan var tankt att bli ett lasvardigt inlagg (straight outta East Africa), blev forstort av ett stromavbrott (pga stortskurar, inte bongotrummor). Poor you, poor me. Det nyttiga gick inte att radda utan jag lamnar bloggen onyttig och ovardig.

Man far passa sig for vad man skriver, nagon kan faktiskt forsta vad man skriver (las: menar). Detta galler inte minst nar det kommer till observationer pa semestern. Ett personlighetsdrag som praglar ens blottade och nakna existens ar "Observatoren" - at the very core of my essence. Bade ett fruktat vapen saval som en foraktad svaghet gor detta drag sa speciellt (las: vaxelvis kvavande, vaxelvis givande). Det ar fortfarande for lite tid for att aterge alla intryck under resans gang. Pa dagen en vecka innan jag strandat med mitt jumbo pa Arlanda. Inget nytt, bara gammalt. I keep my mouth shut.


They're hiding cus' of the weather, normally we see them all the time. 2007-01-02

Kommentarer
Postat av: Kari Kamsvåg

Hej Henrik!
Det är ditt namn som fångat mitt intresse. Jag delade 80/81 lägenhet med Carina - som jag tror är din mamma!?! Träffade Dig också när Du var ett litet knyte och ni bodde på Hisingen. Har kikat lite då och då om jag kan hitta din mamma m.fl på internet, men inte nått henne, eftersom jag ganska snabbt flyttade tillbaka till Stockholm. Vore kul om Du har tillfälle att ge henne min mail - om hon har lust att höra av sig.
Ha det gott! // Kari

2007-01-14 @ 13:32:25
Postat av: Ida Annie

"...blev forstort av ett stromavbrott (pga stortskurar, inte bongotrummor)"

Så sjukt klockren du är :D

Postat av: Anna Jonsson

Alltid lika intressant att lsa din blog!

2007-02-03 @ 17:36:39
URL: http://www.e-gravid.se/
Postat av: Emiliankatharina

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-09-15 @ 09:27:59
URL: http://emiliankatharina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback