Musikaliskt inslag #01

En bloggtradition är inte att klä granen, utan att droppa Dagens Låt. Eftersom jag inte är en sämre idiot än alla andra (Virtanen & Co) - faller jag för grupptrycket och följer massorna, lika strömlinjeformat härligt varje gång. Jag är inte bitter, verkligen inte bitter. Jag väljer istället att uppmärksamma min "förkärlek" för just tillrättavisanden i ledet och håll dig i skinnet grabben- metoder. Emellanåt behövs en rejäl, självrannsakande ”Läxa upp mig-kväll”. Förnekelsefasen av mainstreamlevernet är - trots det -  ständigt närvarande... Mystiskt.

Min version av det hela kommer dock inte att inrikta sig på just Dagens. Det känns något förlegat även om det egentligen borde passa detta sunkiga vattenhål. Vad som istället kommer att hända är att jag släpper en singel, eller dylikt av musikalisk art, lite på måfå - när jag känner att det är befogat. På detta listiga och kufiska tillvägagångssätt tillkännager jag gradvis mina musikaliska influenser...


#01: Håkan Hellström "Båda Sidor"
"Har sett allt från båda sidor nu,
från in och ut och ändå ser jag nu bara illusioner."

Kommentarer
Postat av: PrettyInPink

Vill du gifta dej med mej?

Postat av: Karolina

Eller mig?:-)
Tack för din comment på min blogg!

2006-10-03 @ 01:50:50
URL: http://city-living.blogspot.com/
Postat av: ofelia

jag vet inte varför, men nyss sparade jag din blogg i mina favoriter. kan ha vart pga. ditt val av 'dagens' eller något helt annat.

2006-10-03 @ 18:46:10
URL: http://ofoe.blogg.se
Postat av: Vasya

valium side effects

2006-12-11 @ 03:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback